sommarskola

Hejsan 
 
Har nu sommarlov fast har gått i sommarskola i snart 2 veckor för att få godkänt i matte som ja hoppas att ja får.
Det är nu 1 dag kvar på skolan sedan har ja sommarlov på riktigt men måste fortfarande plugga eftersom att ja har det stora avgörande provet i augusti.
Jag ångrar inte direkt att ja började i sommarskola för det har hjälp mig så himla mycket, ja har lärt mig mer dem här veckorna än ja gjort i hela grundskolan. 
 
Jag skäms inte över att ja går i sommarskola jag är bara glad att jag fick den här chansen att kunna klara av matten som ja har haft svårt med hela min skolgång. Jag får aldrig in dem där siffrorna i huvudet men det börjar klarna litegrann nu. Det gäller att ligga i nu i sommar att läsa lite varje dag så att ja inte glömt av allt när provet kommer. 
 
Men vi har inte bara räknat matte på sommarskolan utan gjort roliga och lite mindre roliga aktiviteter.
Vi har spelat bangolf, bowlat, lekt lekar, spelat brännboll och haft stations övningar. 
 
Imorgon är som sagt sista dagen sedan är det upp till mig att läsa in allt. 
ska efter skolan iväg och jobba och även träffa jovi så det är fullt upp imorgon så nu är det nog dags att sova 
Godnatt alla!!! 
 
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0