besviken tjej

Vi har kännt varann i några år nu och blev bästavänner från första dagen vi träffades
Men nu vet jag inte vad vi är längre du beter dig som en bitch du har alltid sagt att du inte vill vara som alla andra kolla på dig nu du är precis som alla andra.
Det käänns som om att jag inte känner dig längre du är som främmande för mig!
Detta känns inte direkt bra men det är så det är alla växer ifrån varandra och det kanske är precis det vi gjort blivit två helt olika personer.

Du får vara precis hur du vill men jag accepterar inte att du beter dig som en bitch mot mig om du ska hålla på så då kan du lite gärna sluta prata med mig

Du blir besviken när ja inte hör av mig på länge men jag får aldrig bli sur elr nått när du aldrig hör av dig för då tycker du att ja är barnslig men vem är det här som är barnslig  seriöst kolla dig i spegeln nångång och se vem du egentligen är istället för att  leka alla andra 

                                                                                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0